Перейти до основного вмісту
Logaster

Американська платформа для бізнесу ZenBusiness, вартість якої оцінюється в 1,7 мільярда доларів, купила українську компанію Logaster, яка розробила онлайн-конструктор логотипів.

Основну цінність для покупця під час угоди становили високі SEO-показники сайту, розмір його аудиторії та кількість якісних посилань. Метою угоди були також технології Logaster та IP, які будуть інкорпоровані у сервіси ZenBusiness. За оцінками AIN.UA, вартість операції може становити кілька мільйонів доларів.

Онлайн-конструктор логотипів Logaster був запущений у 2012 році Олександром Олійником та Євгеном Касінським. Пізніше до компанії доєднався Віктор Бурдейний, який став технічним директором та увійшов до складу співвласників. Всі троє є випускниками факультету математики та інформатики спеціальності "Прикладна математика". 

За 2021-2022 рік у компанії було 32,5 млн відвідувачів та 1,35 млн реєстрацій. Компанія працювала на ринках України, США, Бразилії, Китаю, Мексики, Японії, Німеччини, Франції, Іспанії та інших країн.

Компанія була прибутковою майже всю історію свого існування. Але рано чи пізно через пандемію зарплати розробників в Україні почали зростати, і компанія наблизилася до того моменту, коли зростання прибутку нівелюється зростанням витрат. Засновники вирішили продати бізнес.

Частину коштів від продажу компанії співзасновники вклали в акції. А на інші гроші планують запускати бізнес-інкубатор, в його рамках — кілька нових бізнесів.

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності