
- пʼятниця, 23 серпня 2024 р.
- Загальні
21 серпня 2024 року Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти організовано перший регіональний семінар із серії «Cучасний стан системи забезпечення якості вищої освіти в Україні: виклики та перспективи», який відбувався у партнерстві із Буковинським державним медичним університетом.
Учасниками семінару стали 139 освітян і науковців Чернівецької та сусідніх областей. Академічна спільнота факультету математики та інформатики також долучились до заходу:
- Ольга Мартинюк, деканка ФМІ, гарант ОПП "Математика та інформатика" другого (магістерського) рівня вищої освіти;
- Руслана Колісник, завідувачка кафедри алгебри та інформатики, гарант ОПП "Математика та інформатика" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти;
- Ігор Черевко, завідувач кафедри математичного моделювання, гарант ОПП "Інформаційні технології та управління проектами" другого (магістерського) рівня вищої освіти;
- Ярослав Бігун, завідувач кафедри прикладної математики та інформаційних технологій, гарант ОНП "Прикладна математика";
- Анастасія Юрійчук, заступниця деканки з інформаційних та медіа-технологій;
- Немитий Мирослав, студент спеціальності "Компютерні науки", експерт НАЗЯВО.
На семінарі обговорили ключові зміни в акредитації освітніх програм в Україні, включаючи нові вимоги та процедури, що вплинуть на університети. Розглянули сучасний стан системи забезпечення якості освіти, а також особливості постакредитаційного моніторингу та оскарженні рішень Національного агентства. Також приділили увагу інтеграції цілей сталого розвитку ООН в освітні програми.
22 серпня відбувся воркшоп із постакредитаційного моніторингу, в якому взяла участь деканка ФМІ Ольга Мартинюк. На воркшопі детально опрацювали механізми роботи та впровадження рекомендацій, отриманих внаслідок акредитації, та обговорили можливі проблеми, з якими можна стикнутися під час нових процесів оцінювання.
Ці заходи стали важливим кроком у покращенні якості вищої освіти в Україні, оскільки забезпечили платформу для обговорення ключових змін у процесі акредитації та допомогли з’ясувати сучасні виклики у системі забезпеченні якості освіти. Учасники змогли виробити спільні підходи до удосконалення стандартів і практик, що має позитивний вплив на загальний рівень освіти в Україні.